Subject: tostum ön söz ve yazıları
From: tostum <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 19 Aug 2026 00:07:15 +0300

*Tostum*

*Hakkımızda*

2023 yılından bu yana gıda sektöründe faaliyet göstermeye devam etmekte
olan Tostum markası, özellikle tost kategorisinde yaklaşık 40 çeşitten
oluşan zengin seçenekleriyle Türkiye'nin en geniş çeşit yelpazesine sahip
markalar arasında yer alıyor. Salacak Tostu, Şantiye Karışık, Şantiye
Kaşarlı, Şantiye Kavurmalı, Tostum Special, Chef Kamil Tostu gibi iddialı
isimlerle tost dünyasına yeni isimler kazandıran Tostum, sektörde birçok
firmaya ilham kaynağı olmuştur. Bu zengin çeşitleri ve birbirinden eşsiz
lezzetleriyle tost tutkunlarının vazgeçilmezi haline gelen Tostum, tost
çeşitlerinde olduğu kadar kahvaltılık diğer çeşitleriyle de müşterilerinin
gönlünü kazanmayı başardı. Zengin çeşitlerden oluşan omlet ve menemen
seçeneklerinin yanı sıra, börek ve gözleme çeşitleriyle de müşterilerine
unutamayacakları bir lezzet ziyafeti sunmaktadır.

*Neden Tostum?*

Tostum olarak faaliyetlerimize başladığımız ilk günden itibaren ilk
önceliğimiz daima müşteri memnuniyeti olmuştur. "Tıpkı evde yapılmış
hissi." İşte bu sloganla yola çıkarak başladı Tostum serüvenimiz ve halen
daha tıpkı ilk günkü gibi aynı heyecanla yolumuza devam ediyoruz.
Türkiye'nin önde gelen büyük gıda üretici firmalarıyla çalışmaktayız. Bu
çizgimizi en başından bu yana yıllardır hiç bozmadık. En iyi hizmeti,
olabildiğince piyasadan kopmadan en iyi fiyata müşterilerimize sunmaya
gayret ediyoruz.

*En iyi hizmeti garanti ediyoruz*

Tüm amacımız bizi tercih eden müşterilerimiz istedikleri hizmeti en iyi
şekilde sunmaktır. Tüm ürünler önce kendi süzgecimizden geçip, yeterli
onayımızı aldıktan sonra müşterilerimizin beğenisine sunulmaktadır.
Sloganımız "kendi yemeyeceğimiz hiçbir ürünü asla müşterilerimize
sunmayız." Ürünlerimizin tazeliği bizim için çok önemli. Hiçbir süre ve
zaman ayırt etmeksizin yılın 4 mevsimi bozulma riski oluşturabilecek tüm
ürünleri geniş soğuk depolama alanlarımızda muhafaza etmekteyiz.
Müşterilerimizin sipariş verdiği ürünlerin taze olmasının yanı sıra, sıcak
yiyebilmesi de bizim için en önemli detaylar arasında yer almaktadır.
Özellikle paket servisli teslimat isteyen müşterilerimiz için
oluşturduğumuz altyapı ve kendi saha ekibimiz sayesinde tost gibi soğuması
çok çabuk oluşan ürünlerde bile maksimum ölçüde sıcaklıklara ulaşmış
bulunmaktayız.

*Her öğün Tost *

Tost genelde kahvaltıların vazgeçilmezi olarak anılsa da, aslında Tostum
markasını hayata geçirerek tostun yalnızca sabah saatlerinde yendiği
ezberini bozup, günün her saati yenebileceğini ortaya çıkardık. Gündüz
saatleri peynir ürünleri içeren tostlarımız tercih edilirken, akşam
saatleri ise et ürünleri içeren tostlarımız daha çok tercih ediliyor.

-------------------------------------------------------------------------------------

*Franchising*

Tescilli bir Türk markası olan Tostum ailesinin sizde bir parçası olmak
istermisiniz? Tostum sizlerden hiçbir giriş ücreti talep etmez. Sıfırdan
oluşturacağınız kendi işletmenizde ne olmasını istiyorsanız, yalnızca onun
için ücret ödersiniz. Astronomik ücretler asla ödemezsiniz. Yalnızca
İstanbul anadolu yakasında bulunan ilçelerde size ve bütçenizi en uygun
olan bölgelerden birini seçerek, profesyonel ekiplerimizin desteği
sayesinde A'dan Z'ye her şeyi anahtar teslim olarak kendi işinizin sahibi
olabilirsiniz. Üstelik hiçbir deneyim şartı aranmamaktadır.

------------------------------------------------------------------------------------------

*Catering*

Tostum artık yanı başınızda!
Markamızdan aldığınız kaliteli hizmeti özel günlerinizde ve
etkinliklerinizde de güvenle alabilirsiniz. Tostum yalnızca 1 adım
uzağınızda. 50 ile 500 kişilik organizasyonlarınızda brunch, kokteyl,
mezuniyet etkinlikleri, toplantı etkinlikleri gibi birçok özel
organizasyonlarınızda Tostum yanınızda.