Subject: chef kamil yazı ve görseller
From: tostum <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 19 Aug 2026 00:09:56 +0300

*Hakkımızda*

Kamil Özet. Diğer bir deyişle "Chef Kamil" 1981 İstanbul doğumludur. Uzun
yıllar basın ve medya sektöründe çeşitli konumlarda görev almıştır. Çocuklu
yaşlarda Kemal Özelgil, Cemalettin Ertop gibi gıda sektörünün usta
isimleriyle uzun yıllar çalışmıştır. Kamil Özet, mutfağa olan aşkını
profesyonel olarak çok uzun süre sahalarda sürdüremese de, medya
sektöründen arta kalan zamanını hobi olarak gıda alanlarında sürdürmeye
devam etmiştir. 2023 yılında Üsküdar'da kurduğu Tostum markasının halen
aktif olarak işletmeciliğini devam ettiren Özet, Chef Kamil markasıyla da
Pizza, pide ve waffle gibi çeşitlerle Tostum'daki başarısını kahvaltı
sofrasından alıp, akşam kuşağına yani chef kamil'e taşımaya devam
etmektedir.

*Neden Chef Kamil?*

Dışarıda bir mekanda yemek yemek bize göre 3 aşamada değerlendirilir.
Lezzet, görsellik ve ücret. Bu üç kural bizim için olmazsa olmazdır.
Ürünlerimizi müşterilerimize sunarken bu 3 kuraldan kopmamaya gayret
ediyoruz.